Opinie o Nas
HANDLOWIEC-RS
100,0 % kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam1523Nie polecam0

Zgodność z opisem
5
Czas wysyłki
5
Koszt wysyłki
5
Obsługa kupującego
5

ZGŁOŚ NA SERWIS

SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY

Problem ze sprzętem? Nieprawidłowe działanie lub awaria? Zadzwoń pod nr 880-101-251 dokonamy wstępnej, telefonicznej diagnostyki usterki. Jeżeli wspólnie uznaliśmy, że sprzęt jest do zabrania na serwis skorzystaj z dalszych kroków opisanych poniżej. 

Wyślij nam poniższe dane na adres mailowy: sklep@handlowiec-rs.pl 

1) Dane osoby zgłaszającej:
Imię i Nazwisko ...
Nr telefonu kontaktowego ...

2) Informacje na temat urządzenia:
Marka ...
Model ...
Nr karty gwarancyjnej ...

3) Informacje na temat zakupu:
Data zakupu lub data wypisania karty gwarancyjnej
Rodzaj dokumentu sprzedaży: faktura/paragon

4) Opis usterki w kilku zdaniach

5) Kompletne dane adresowe skąd odebrać urządzenie 

Imię i nazwisko ...
Adres ....

Telefon kontaktowy dla kuriera ...

Zasady Ochrony Danych Osobowych Polityka Prywatności.

Informacje dodatkowe

Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu sklepu. Po złożeniu zamówienia otrzymasz, na wskazany adres e-mail, informacje o kolejnych etapach jego realizacji. W razie konieczności obsługa sklepu będzie się z Tobą kontaktować także telefonicznie.

Sprzedający: Handlowiec - Remigiusz Skorupka, ul. Wspólna 23/1, 62-052 Komorniki, Polska. NIP: 7811531166

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl